Regulamin
SERWISU INTERNETOWEGO WWW.JURABOX.PL
- WPROWADZENIE
Właścicielem serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.jurabox.pl (zwany dalej „Sprzedawca”) jest spółka „Zamek” Sp. z o.o. z siedzibą w Ogrodzieńcu 42-440 przy ulicy Kościuszki 66, NIP: 6491130731, REGON: 272646518, telefon: +48 530913233, poczta elektroniczna: kontakt@jurabox.pl
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa ogólne warunki, rodzaje, zasady i sposób świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu, w szczególności warunki i zasady korzystania przez Klientów z Serwisu, zasady zawierania umów za pomocą Serwisu internetowego oraz poczty e-mail, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy oraz tryb odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.
- Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
- Klient zobowiązuje się do korzystania z Serwisu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego. Klient korzystający z usług Sprzedawcy zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- DEFINICJE
- Sprzedawca – „Zamek” Sp. z o.o. z siedzibą w Ogrodzieńcu 42-440 przy ulicy Kościuszki 66, NIP: 6491130731, REGON: 272646518, telefon: +48 530913233, poczta elektroniczna: kontakt@jurabox.pl. Sprzedawca jest Stroną Umowy Sprzedaży oraz Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu realizacji Umowy.
- Produkt, Dieta – Zestaw 5 posiłków o łącznej kaloryczności od 1300 do 3000 kcal dostarczamy klientowi codziennie lub co drugi dzień (w zależności od zamówienia)
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca z Serwisu Internetowego, w tym w szczególności dokonująca zakupów. Klientem może być również osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, lecz nie ukończyła 18 lat, w zakresie, w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.);.
- Konsument – klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów za pośrednictwem Serwisu Internetowego w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.);
- Serwis Internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.jurabox.pl.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu Internetowego), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia, poczty e-mail lub telefonicznie i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosownie do cech Produktu – umowę o świadczenie.
- Podmiot Zewnętrzny – firmy współpracujące ze Sprzedawcą w celu realizacji warunków umowy Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Firmy te przetwarzają dane osobowe jedynie w celach wynikających z Umowy.
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Weekend – sobota i/lub niedziela.
- Ustawa o prawach konsumenta, Ustawa– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 287 ze zm.).
- Strefa dowozu – obszar dostaw Usługi wskazany w zakładce ”gdzie dowozimy?” dostępnej na stronie Serwisu Internetowego obejmujący wskazane miasta główne oraz okoliczne miejscowości. Możliwość dostawy pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia potwierdzana jest przez Sprzedawcę podczas przyjęcia Zamówienia do realizacji. Dodatkowo w sytuacji niemożności realizacji dostawy pod podany adres, Klient jest o tym informowany.
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Siła Wyższa – zdarzenia zewnętrzne, niezależne od Operatora, niemożliwe do przewidzenia, którym skutkom nie można zapobiec, w szczególności: warunki pogodowe niedające się przewidzieć, wpływające na pracę Serwisu, klęski żywiołowe, wojny, zamieszki, epidemie, strajki. Za zdarzenie równoważne Sile Wyższej uznaje się wydanie aktów prawa powszechnie obowiązującego w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 wpływających na możliwość realizacji Umów Sprzedaży.
- ZAMÓWIENIE PRODUKTU
- Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia poprzez Serwis Internetowy i wybór Produktu na konkretną ilość dni oraz dostaw zgodnie z ofertą cateringu opisaną w zakładce „Diety”
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do powiększenia oferty o nowe Produkty. Dodanie nowych Produktów nie stanowi zmiany Regulaminu.
- Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień drogą elektroniczną na adres kontakt@jurabox.pl przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę, za pośrednictwem Formularza zamówienia dostępnego w Serwisie internetowym przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
- W celu złożenia Zamówienia Klient dokonuje wskazania Produktu oferowanego przez Sprzedawcę, określając rodzaj diety, wariant diety oraz kaloryczność posiłków wchodzących w skład Produktu oraz dni, w które Produkt będzie dostarczany. Poza wskazaniem Produktu, Klient podaje także dane niezbędne do realizacji Umowy Sprzedaży w tym Dane osobowe wskazane w pkt 15 ust. 7 Regulaminu, a w przypadku Klienta chcącego otrzymać fakturę VAT, Klient zobowiązany jest również do wskazania niezbędnych danych do wystawienia faktury, widocznych po kliknięciu checkboxa „Chcę otrzymać fakturę”.
- Po otrzymaniu Zamówienia Sprzedawca przesyła Klientowi drogą elektroniczną na podany podczas składania Zamówienia adres poczty elektronicznej oświadczenie o przyjęciu Zamówienia stanowiące równocześnie jego potwierdzenie. Z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta dochodzi do zawarcia Umowy.
- Wiadomość potwierdzająca Zamówienie zawiera ustalone warunki Zamówienia, a w szczególności ilość oraz rodzaj Produktu, całkowitą cenę do zapłaty (wraz z kosztami dostawy) oraz informację o przewidywanym czasie dostawy Produktu.
- Klient ma prawo do zgłoszenia zastrzeżeń co do treści zawartych w potwierdzeniu Zamówienia w terminie 12 godzin od otrzymania wiadomości od Sprzedawcy. Niezgłoszenie zastrzeżeń w zakreślonym terminie jest równoznaczne z akceptacją warunków Zamówienia i zawarciem Umowy o treści zawartej w ww. potwierdzeniu Zamówienia.
- WARUNKI REALIZACJI UMOWY SPRZEDAŻY ORAZ DOSTAWY PRODUKTU
- Zamówienia cateringu są przyjmowane z wyprzedzeniem pozwalającym Sprzedawcy na staranne przygotowanie Zamówienia. Czas realizacji Zamówienia jest przedstawiony w tabeli poniżej:
Tabela nr 1
Zmiana/Zamówienie/ potwierdzone w: | Do godz.: | Zostanie dostarczone/zmienione na: | Zamówienie złożone po godz. | Zostanie dostarczone/zmienione na: |
Poniedziałek | 12:00 | Środę | 12:00 | Czwartek |
Wtorek | 12:00 | Czwartek | 12:00 | Piątek |
Środa | 12:00 | Piątek | 12:00 | Sobotę |
Czwartek | 12:00 | Sobotę | 12:00 | Poniedziałek |
Piątek | 12:00 | Poniedziałek | 12:00 | Wtorek |
Sobotę | 12:00 | Wtorek | 12:00 | Środę |
Niedzielę | 23:00 | Środę | 23:00 | Czwartek |
- Zmiana/Zamówienie potwierdzone w poniedziałek do godziny 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na środę, natomiast zmiana/zamówienie potwierdzone w poniedziałek po godzinie 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na czwartek
- Zmiana/Zamówienie potwierdzone we wtorek do godziny 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na czwartek, natomiast zmiana/zamówienie potwierdzone we wtorek po godzinie 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na piątek
- Zmiana/Zamówienie potwierdzone w środę do godziny 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na piątek, natomiast zmiana/zamówienie potwierdzone w środę po godzinie 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na sobotę
- Zmiana/Zamówienie potwierdzone w czwartek do godziny 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na sobotę, natomiast zmiana/zamówienie potwierdzone w czwartek po godzinie 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na poniedziałek
- Zmiana/Zamówienie potwierdzone w piątek do godziny 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na poniedziałek, natomiast zmiana/zamówienie potwierdzone w piątek po godzinie 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na wtorek
- Zmiana/Zamówienie potwierdzone w sobotę do godziny 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na wtorek, natomiast zmiana/zamówienie potwierdzone w sobotę po godzinie 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na środę
- Zmiana/Zamówienie potwierdzone w niedzielę do godziny 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na środę, natomiast zmiana/zamówienie potwierdzone w niedzielę po godzinie 12:00 zostanie dostarczone/zmienione na czwartek.
- Zamówienie potwierdzone jest w momencie:
- przesłania na adres e-mail kontakt@jurabox.pl potwierdzenia płatności z konta bankowego zawierającego szczegóły pozwalające na identyfikację zamówienia (Imię, nazwisko, adres, zamówiony Produkt) lub
- dokonania płatności online przez dostawcę płatności internetowych.
- Godziny w Tabeli 1 są terminami niepodważalnymi i nieprzekraczalnymi.
- Godziny w Tabeli 1 są również wiążące w stosunku do dokonywania zmian w Zamówieniu takich jak zmiana Produktu lub adresu dostawy.
- Odstępstwa od ust. 3 i 4 mogą być stosowane wyłącznie po uzgodnieniu ze Sprzedawcą i e-mailowym potwierdzeniu przez niego ustalonych zmian.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub odmowy realizacji Zamówień w następujących przypadkach:
- złożenia Zamówienia w sposób nieprawidłowy, uniemożliwiający jego realizację;
- bezskuteczności uzgodnienia z Klientem miejsca i terminu dostawy Produktu;
- braku dokonania płatności za zakupiony Produkt;
- rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
- Pierwsza dostawa Produktu następuje wedle zasady opisanej w ust. 8 lecz nie wcześniej niż pierwszego Dnia Roboczego po zaksięgowaniu wpłaty bądź wysłaniu przez Klienta potwierdzenia przelewu na adres wskazany w ust. 2.
- Dostawa jest ograniczona do miejscowości wskazanych na stronie Serwisu Internetowego oraz dostępnych w trakcie składania Zamówienia. Dostawa Produktu jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia i odbywa się w godzinach od 19.00 do 23.00 dnia poprzedniego w stosunku do tego, na który dokonano Zamówienia. Koszt dostawy Produktu jest wliczony w cenę Produktu określonego w „Cenniku” dostępnym na stronie Serwisu internetowego.
- W przypadku Weekendu, Produkt dostarczany jest z góry na dwa dni dnia poprzedniego, tj. w piątek w godzinach od 19.00 do 23.00, niezależnie od tego czy Zamówienie obejmuje obydwa dni Weekendu, czy tylko jeden z nich, gdyż podczas Weekendu Sprzedawca nie realizuje dostaw. W przypadku dni wolnych od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami (dni nie będące Dniami roboczymi) oraz innymi wyraźnie wskazanymi przez Usługodawcę dniach wolnych czy świątecznych, dostawy mogą być dostarczane w inny sposób niż wskazane w niniejszym punkcie, o czym Sprzedawca każdorazowo poinformuje Klienta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ustalenia z Klientem nowego terminu realizacji Zamówienia w przypadku dni ustawowo wolnych od pracy innych niż Weekend lub gdy realizacja Zamówienia w pierwotnym terminie jest niemożliwa ze względu na przyczyny niezależne od Sprzedawcy, a których usunięcie nie jest możliwe.
- Klient ma prawo do wstrzymania dostaw w czasie trwania Umowy Sprzedaży po wcześniejszym powiadomieniu Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty e-mail. Informacja o wstrzymaniu dostaw powinna zostać zgłoszona z wyprzedzeniem określonym w Tabeli 1. Czas trwania Umowy Sprzedaży zostanie w takim przypadku przedłużony o ilość dni, w których doszło do wstrzymania dostawy.
- Poza informacjami, wymaganymi standardowo podczas składania Zamówienia, Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o wszystkich dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach lub dolegliwościach, wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów. Dopuszczalność przygotowania określonej diety winno zostać ustalone przed złożeniem Zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z zatajeniem, nieujawnieniem, w tym również nieświadomym nieudzieleniem informacji o których mowa w zdaniu pierwszym.
- Zrealizowanie Zamówienia z uwzględnieniem informacji, o których mowa w pkt. 12 powyżej, nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności Sprzedawcy za ewentualne niekorzystne samopoczucie Klienta lub negatywną reakcję organizmu na zestaw składników, w szczególności z powodu braku wiedzy i wpływu Sprzedawcy o pozostałych przyjmowanych przez Klienta płynach i produktach.
- W razie nieodebrania przez Klienta Produktu, spowodowane nieobecnością osoby upoważnionej do odbioru Produktu lub jakąkolwiek inną okolicznością/okolicznościami nie zgłoszoną w terminach oznaczonych w Tabeli 1, bądź błędnie podanymi szczegółami adresowymi dostawy, Produkt uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania Produktu.
- W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych od Sprzedawcy (czynniki atmosferyczne, decyzje służb państwowych), które utrudnią lub uniemożliwią dostawę Produktu, Klientowi nie przysługuje możliwość złożenia reklamacji, rekompensata ani odszkodowanie, a Sprzedawca nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
- W przypadku, gdy dojdzie do przywłaszczenia Produktu przez osoby trzecie po jego dostarczeniu przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewywiązanie się z Umowy Sprzedaży.
- Dostarczenie Produktu pod wskazany adres jest dokumentowane wykonaniem zdjęcia przez Sprzedawcę.
- W przypadku skutecznej rezygnacji z realizacji Umowy Sprzedaży, Klientowi przysługuje zwrot kwoty za niewykorzystane dni z uwzględnieniem czasu rozwiązania Umowy Sprzedaży określonego w Tabeli 1.
- W przypadku zmiany Produktu w czasie trwanie Umowy Sprzedaży, na inny Produkt o wyższej wartości, Klient zobowiązany jest do dokonania dopłaty różnicy w Zamówieniu.
- METODY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca umożliwia następujące metody płatności:
- przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez PKO BP o numerze: 21102024980000800201779511
- przelew online lub płatność kartą za pośrednictwem systemu tPay.com.
- Wpłatę za zamówiony Produkt należy dokonać w pełnej kwocie w terminie 2 dni kalendarzowych od momentu potwierdzenia Zamówienia. W przypadku braku wpłaty za Zamówienie w ww. terminie, Zamówienie jest traktowane jako anulowane.
- Za dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy bądź przesłania potwierdzenia przelewu elektronicznego w formie pliku PDF.
- Wszelkie ceny podane na stronie Serwisu internetowego podawane są w polskich złotych (PLN), są cenami brutto zawierającymi wszystkie niezbędne składniki.
- PRAWO ODSTĄPIENIA, ROZWIĄZANIE UMOWY
- Na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 Ustawy, Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 Ustawy.
- Sprzedawca jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy w trybie natychmiastowym, jeśli Klient mimo uprzedniego wezwania z wyznaczeniem stosownego terminu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, w dalszym ciągu w sposób uporczywy narusza postanowienia niniejszego Regulaminu.
- POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości w zakresie realizacji Umowy Sprzedaży, Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji.
- Reklamacje należy składać za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@jurabox.pl w terminie 24 godzin od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji. Wyjątkiem są reklamacje dotyczące niezrealizowanej dostawy – w takim przypadku reklamację należy złożyć do godz. 12.00 dnia następnego, po którym dostawa miała zostać zrealizowana.
- Złożona reklamacja powinna zawierać:
- Identyfikację Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej).
- Przedmiot reklamacji, dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem okresu czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji
- Skutecznie złożoną reklamację Sprzedawca rozpatrzy w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji za wyjątkiem reklamacji dotyczącej dostawy, która rozpatrywana jest niezwłocznie.
- W przypadku przekroczenia terminów do zgłoszenia reklamacji określonych w pkt. 1 – 2, reklamacja nie będzie rozpatrywana. O przyczynie nierozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Klienta. Zwroty należności za reklamacje rozpatrzone pozytywnie na korzyść Klienta, będą dokonywane w nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.
- Zgłaszający reklamację zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji bądź o przyczynie nierozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem e-mail podanego przez Klienta.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Wówczas termin na rozpatrzenie reklamacji rozpocznie się w dniu, w którym składający reklamację dostarczy Sprzedawcy brakujące informacje.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych (w szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach dostępnych na stronie np. osobowych czy kontaktowych) lub działanie Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Serwisu internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń poszczególnych funkcjonalności Serwisu internetowego nie może naruszać praw Klienta.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy lub utrudnienia w korzystaniu z Serwisu w przypadku:
- okoliczności niezależnych od Sprzedawcy (Siła Wyższa, działanie osoby trzeciej, działanie Klienta),
- wykonywania prac naprawczych, konserwacyjnych, modyfikacyjnych,
- błędu lub opóźnienia w transmisji.
- PRAWA KONSUMENTA
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
- https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- DANE OSOBOWE
- Administratorem Danych osobowych jest: „Zamek” Sp. z o.o. NIP: 649-11-30-731, REGON: 272646518, z siedzibą przy ul. Kościuszki 66, 42-440 Ogrodzieniec
- Złożenie przez Klienta Zamówienia jest tożsame z wyrażeniem zgody na zbieranie i przetwarzanie i przekazywanie danych osobowych.
- Dane osobowe będą̨ przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia RODO jako informacje niezbędne do zawarcia i realizacji przez Sprzedawcę Umowy Sprzedaży, w związku z akceptacją Regulaminu.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania Umowy Sprzedaży oraz marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Sprzedawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na podstawie art. 6 ust. 1. lit. f Rozporządzenia RODO.
- W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych i realizacji uprawnień́, o których mowa poniżej należy kontaktować́ się̨ pod adresem e-mail: iod@jurabox.pl
- Klientowi przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Dane osobowe niezbędne do złożenia Zamówienia/zawarcia Umowy Sprzedaży obejmują̨: imię i nazwisko Klienta, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak może się okazać niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży.
- Dane osobowe będą̨ przetwarzane przez okres niezbędny do zawarcia oraz realizacji Umowy Sprzedaży oraz przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń́ lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa.
- Dane osobowe mogą być, w niektórych przypadkach przekazywane do odbiorców z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego np. jeżeli będzie to niezbędne dla świadczenia Usług. W takim przypadku zastosowane zostaną odpowiednie środki techniczne i organizacyjne.
- Dane osobowe mogą podlegać profilowaniu.
- Klientowi, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Sprzedawca nie odpowiada za dane wprowadzone przez Klienta.
- PRAWA AUTORSKIE
- Zawartość Serwisu oraz nazwa domeny podlegają ochronie prawnej. Wszelkie prawa niematerialne, materiały objęte prawem własności intelektualnej, informacje i zawartość Serwisu bądź informacje stanowiące element usług Sprzedawcy, projekt Serwisu, tekst, grafika, oprogramowanie, zdjęcia, dane, kompilacje oprogramowania, kod źródłowy, a także ich wybór, ułożenie oraz poprawki, a także rozwiązania techniczne są własnością Sprzedawcy lub podmiotu trzeciego, który zawarł umowę ze Sprzedawcą.
- Żadna licencja ani inne prawa własności intelektualnej nie zostają udzielone, przeniesione, domniemane lub implikowane w związku z Umową zawartą pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, mocą której Klient korzysta z usług objętych Umową Sprzedaży czy Zamówieniem. Klient nie jest uprawniony do uzyskania jakichkolwiek plików źródłowych.
- Znaki handlowe Sprzedawcy oraz podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi na stronie Serwisu internetowego na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie. Korzystanie z Serwisu po dacie wejścia w życie zmian Regulaminu jest jednoznaczne z ich akceptacją i nie wymaga składania przez Klienta żadnego odrębnego oświadczenia. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.
- Jeżeli poszczególne postanowienia niniejszego Regulaminu zostaną uznane w sposób przewidziany prawem za nieważne lub nieskuteczne, nie wpływa to na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu.
- W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
- Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem a Sprzedawcą rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2021 roku.